Kofradia.no - Kampen om broderskapet

Avstemning: Små endringer » Game forum » Forum » Kofradia.no

Avstemning: Små endringer

Game forum

[1] 2 - Neste side »

#1 - 2. desember 2017 01:03:14 - Av Bulbasaur

Ja, som avstemningen sier: Hvilke små endringer på Kofradia er viktigst for deg? Det vil si: Hvis du kunne bestemme, hvilke type endringer ville du prioritert å få gjort først? Her er det bare snakk om endringer man kan gjøre ved å justere noe smått i koden. Gjerne spesifiser her i denne tråden utover det du stemte og argumenter for hvorfor det bør prioriteres. Det er alltid viktig for oss å høre hva spillerne ønsker. Spesielt hvis du stemte på alternativet "annet" ønskes det en forklaring.

#2 - 2. desember 2017 01:52:23 - Av Deaktivert(deaktivert)

Gjort meg til Izugarri aberatsa.
Sitat:Make Kofradia Great Again

#3 - 2. desember 2017 02:00:44 - Av Bulbasaur

Lolllllllllllllllllllllllllllllllllll. Du får høre med Tandemannen.

Og du skal få en mulighet til å gi et mer konstruktivt svar.

#4 - 2. desember 2017 14:48:50 - Av Jaguar

Utvidet angrepstid hadde gjort ting interessant. Mindre plasser i bomberom, slik som i gamle dager, hvor den aktive delen av spillet hadde et fortrinn. Nå er den eneste måten å forhindre at en har nok plasser i bomberom, ved å bruke såkalte tøser.

Det er ikke så mange bugs at det gjør noe, og derfor bør ikke dette være en prioritet i det hele tatt.

Justering av funksjoner ville vært mitt hovedfokus, hadde det vært opp til meg. Fjerning av dette pokkers pokeroppdraget, for eksempel.

#5 - 2. desember 2017 19:27:09 - Av Deaktivert(deaktivert)

Tror ikke dette spillet behøver en angrepsfunksjon overhodet før spillet får en etterlengtet restart.

#6 - 2. desember 2017 21:18:40 - Av SuperBunny [The Society]

Jaguar, Du er klar over at en bug er at bomberom ikke lenger fylles opp ? altså hele kofradia kan sitte i gulskogen om de vil.
Tror slikt må fikses før noe annet
"If he dies, he dies"
Gandalf to Trump - 2018

#7 - 3. desember 2017 01:29:41 - Av Sivertsen(deaktivert)

Dere er bare nødt til å sette dere ned, kaste penger inn i spillet og få en koder. Er rett og slett ikke noe annet dere har av kort.

#8 - 3. desember 2017 02:35:41 - Av Future(deaktivert)

Jeg mener funksjonene bør overhales deluxe - det er ingen utfordring eller kreativ måte i å ranke på; eneste det kan være tidskrevende (og det er greit), og alle rankefunksjoner er til en viss grad basert kun på flaks/sannsynlighet :O

Eventuelt kan funksjonene og oppdragene være noe å bygge videre på, jeg mener vi burde hatt flere funksjoner slik som gruppeoppdrag, biltyverioppdrag, politikkfunskjon, broderskapsoppdrag, hvitvasking, bounty hunting, osv osv osv!

Det er et mafiaspill, og det er bare fantasien det står på, mange funskjoner som kan passe =)

Poenget er at ranking er ikke spesielt artig lengre, jeg føler at det blir et konstant grind kun for en bedre ranktittel, som praktisk sett har liten verdi akkurat nå. Vi trenger en mer kreativ og utfordrende måte å løse oppgaver på.

Ser nå at dette er snakk om små endring, dette er da ikke snakk om små endringer akkurat, heheh

Men jeg synes dette er viktig å merke, jeg mener dette kan endre hele spillgleden

Sist redigert av Future(deaktivert) 3. desember 2017 02:38:52

#9 - 3. desember 2017 11:02:45 - Av Mishapen(deaktivert)

Nå skal det sies at alle store endringer begynner med små endringer, og jeg tror det at disse spørsmålene blir stilt kan være starten på noen store endringer, som de du trekker frem her Future. Jeg sier altså ikke at disse endringene er planlagt, men dersom de skal komme med tiden må man begynne et sted. Det hadde vært helt supert å fått til små endringer her og der som viser til både spillerne og de som hjelper til med å utvikle dette spillet at det faktisk nytter! Når ting begynner å bli mørkt, trenger man bare et ørlite håp for å igjen dra i gang hele skipet.

Når sant skal sies, mener jeg alle punktene på denne listen er like viktige, kanskje noen bør prioriteres før andre. Og det tror jeg de som styrer skuta har ganske god peiling på selv. Jeg er fornøyd med at ting begynner å skje, og om man får til å fikse de få bugsa som er, tror jeg man kommer langt.
this has been said by christopher :cool:

#10 - 3. desember 2017 13:17:50 - Av Sivertsen(deaktivert)

^ Store endringer starter ikke med små med mindre de vet hva de store endringene er, noe de ikke gjør for da hadde de ikke spurt oss/dere om hva dere ville sett. Virker som de har en som kan litt koding, endre koder etc også så dems kompentanse ligger i små endringer. Bra det skjer noe, men.

#11 - 4. desember 2017 09:21:03 - Av Future(deaktivert)

Trenger ikke å være så dumt å starte i det små. :D

Faktumet er at man må ta ett steg av gangen, jeg tror kanskje det kan bli et lite skippertak i å ta tak i alle ideer,
ønsker og arbeid med én gang. Ting tar tid, og det kan nok være en tålmodighetstest for mange spillere som er ivrig på endring.

Selv om jeg har store ønsker og forhåpninger for spillet jeg også, liker jeg også tanken om å bygge på det vi allerede har,
mye potensiale i spillet som det står =)

Mange veier å gå med tanke på utvikling og fremtid, og det er viktig at vi spillere fortsetter å komme med våre ideer og forslag,
og det er mye bra som har blitt sagt gjennom den siste tiden i ulike forum osv =)
Som dere sikkert har merket, så har det blitt noen endringer i Crewet - både gamle og "nye" ansikt, og vi er for øyeblikket en
veldig ivrig og aktiv gjeng som ønsker det beste for spillerene og spillet, vi bruker de ressursene vi har godt,
og tar alle forslag som kommer til oss til vurdering.

Jeg har masse skryt å gi til oss i Crewet, jeg synes det er tøft gjort at vi bruker så stor andel av tiden vår på frivillig arbeid,
til fordel for deres optimale spillopplevelse. For som sagt, så er det mye arbeid som må gjøres fremover for å innvilge alle ønsker.
En ting jeg har lært fra arbeidslivet i forhold til arbeid med mange kunder per dag, som jeg også kan relatere til KF,
er at man kan aldri få absolutt alle kunder fornøyde, men man har en gylden mulighet til å prøve så hardt man kan.

Jeg oppfordrer både oss i Crewet og oss spillere til å ikke være redd for å være åpen og prøve ut nye ting, samt eksperimentere litt :D

#12 - 23. januar 2018 16:06:14 - Av Hudson(deaktivert)

Endre til at man ikke vinner 100% av motstanderens innsats i poker, men 90% og la 10% forsvinne ut av spillet. Det vil gjøre det mindre attraktivt å teame.
B a y e r i s c h e M o t o r e n W e r k e

#13 - 23. januar 2018 17:06:06 - Av Aphis(deaktivert)

Støtter den Hudson!

#14 - 23. januar 2018 18:52:32 - Av Swift

Vi har et forslag på GitHub som omhandler at kortene velges først etter utfordringen har skjedd. Det vil eliminere teaming fordi spilleren som starter pokerrunden ikke vet hvilke kort som blir tildelt før han har blitt utfordret og vi kan samtidig beholde 100 % av innsatsen. Derimot kunne det du foreslår vært en god money-sink. Likevel var pokeren noe ala det før, men ble endret til slik den er nå for å få flere til å spille.

https://github.com/hswno/kofradia/issues/144
I can't breathe without you, but I have to.

#15 - 23. januar 2018 23:52:48 - Av Altea(deaktivert)

Som sagt, pokeren var slik før. Og det drepte spillet en god del på den tiden.

#16 - 29. april 2019 14:05:56 - Av Hudson [The Society]

Drapsfunksjon 24/7.

#17 - 30. april 2019 13:26:27 - Av Deaktivert(deaktivert)

For et tåpelig forslag, Hudson!

#18 - 30. april 2019 16:03:18 - Av Hudson [The Society]

Deaktiver deg.

#19 - 1. mai 2019 13:45:01 - Av Swift

Nå er dessverre avstemningen ferdig, og døgnåpen angrepsfunksjon er dessuten ikke noe vi ville satt under små endringer. For så vidt også lite aktuelt, dessverre.
I can't breathe without you, but I have to.

#20 - 2. mai 2019 12:45:28 - Av Boromir [The Society]

Kan få tilbake den gamle pokeren hvor man spilte mot bot ;)

#21 - 2. mai 2019 21:49:27 - Av Teand [Tullekoppene]

Fjerne denne tråden.

[1] 2 - Neste side »