Kofradia.no - Kampen om broderskapet

Avstemning: Små endringer » Game forum » Forum » Kofradia.no

Avstemning: Små endringer

Game forum

« Forrige side - 1 [2]

#1 - 2. desember 2017 01:03:14 - Av Bulbasaur

Ja, som avstemningen sier: Hvilke små endringer på Kofradia er viktigst for deg? Det vil si: Hvis du kunne bestemme, hvilke type endringer ville du prioritert å få gjort først? Her er det bare snakk om endringer man kan gjøre ved å justere noe smått i koden. Gjerne spesifiser her i denne tråden utover det du stemte og argumenter for hvorfor det bør prioriteres. Det er alltid viktig for oss å høre hva spillerne ønsker. Spesielt hvis du stemte på alternativet "annet" ønskes det en forklaring.

#22 - 2. mai 2019 22:14:51 - Av Swift

Den gamle pokeren er altfor ubalansert og trenger fundamentale endringer hvis det i det hele tatt skal bli aktuelt. Som moderator har man tilgang til den for å leke seg (woohoo, skikkelig gøy, forresten -- nei), og jeg har flere ganger spilt meg fra nesten ingen penger til så mye penger at hele nettstedet får feilmelding. Om jeg fullfører den pokerrunden her på bare 1 000 kr, så får jeg feilmelding, og hvorfor kan du se nederst på bildet: https://i.imgur.com/M7R5BSM.png
I can't breathe without you, but I have to.

Sist redigert av Swift 3. mai 2019 00:10:41

#23 - 30. mai 2019 09:08:47 - Av Minken [The Society]

Pokeroppdraget skulle man ha starta med å vinne 4 ganger med en å samme spiller.

Da holder det med to aktive til å få det igang ;)

« Forrige side - 1 [2]